Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nowokwiat | użytkownik

imię i nazwiskonowokwiat adresGDYNIA zarejestrowany04.04.2008 @09:08:26 ostatnio na stronie14.08.2017 @15:40:05
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty194 komentarze2730 posty na forum8

komputer / sprzęt
pralka, zmywarka, lodÓwka ale niestety bez kostarki do lodu buuuuuuuuuuuu, gofrownica

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~higoszi    13.10.2011 @00:58:07
brud ccelowy, wizja autora
~Emiis    06.10.2011 @20:46:15
Cieszę się A po sierściucha na pewno skoczę, muszę się przy okazji dokształcić w temacie kotów, mój grubas coś ostatnio za dużo sobie pozwala ;P
*buttman    06.10.2011 @20:29:10
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
~moon1    06.10.2011 @18:56:09
spoko klimaty dla mnie za mocne
~moon1    06.10.2011 @18:52:38
A dziekuje bardzo
!Bogul    05.10.2011 @19:13:28
Łootam:D
_______
'Cry some more!'
!Bogul    04.10.2011 @19:29:50
O,o! Bardzo fajnie, cieszę się i gratuluję!
_______
'Cry some more!'
!Bogul    04.10.2011 @19:25:48
Można mieć chaos, poszarpanie i inne takie w wektorachpiątka za bałagany!
_______
'Cry some more!'
!Bogul    04.10.2011 @16:57:21
Fajki są złe, ale czasami fajnie wyglądająa czasem jest tak czysto, że aż mnie to wkurza;(
_______
'Cry some more!'
~triludan    04.10.2011 @14:46:15
Ja poczekam na perfect
_______
Aby komuś pomóc trzeba być kimś, nikim by zaszkodzić...

Sami - szlag by to trafił - artyści z nieziemskim ego...
!Bogul    03.10.2011 @22:15:20
Ćśś, nie tak głośno!:D
_______
'Cry some more!'
!Bogul    03.10.2011 @22:00:56
Cieszę się, że Ci się podoba! Dzięki!
_______
'Cry some more!'
*buttman    28.09.2011 @21:11:16
kazdy ma jakies demony , niektórzy w głowie słyszą odłosy meczów, a niektórz , tak jak ja szlagiery Jana Kiepury...

(jakie zycie taki soudtrack)
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
*buttman    28.09.2011 @21:02:46
o to to ja nawet sam siebie bym nie podejrzewał....
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
*buttman    28.09.2011 @20:57:50
to wszystko to tylko domniemania i spekulacje...
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
*buttman    28.09.2011 @20:52:01
a skad wiesz ze to ja?
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
~Emiis    28.09.2011 @17:17:12
Super. Jeśli ryby popłynęły na konkurs ilustratorski życzę powodzenia, tacy przystojniacy mają szansę!
A na świątecznego misia czekam więc do grudnia
~Emiis    28.09.2011 @16:46:42
Dzięks :D
'marcinlech    16.09.2011 @19:26:19
na pewno masz jeszcze żelasko! tak żelaskoa, nie żelazko!
_______
nie ufam rewelacjom
___________________________________________________________________
+kamilakozlowska    12.09.2011 @12:43:47
el dziękowac ja
+kamilakozlowska    07.09.2011 @10:34:37
dzięki,hehe normalnie wygrałam
!hystera    07.09.2011 @00:47:17
heh to widze ze podobnie mamyKolejne moje podejscie do rzucania dzis poleglo, ale teraz sobie wmawiam ze ograniczam
Kiedys jeden dziadek przysiadl sie kolo mnie na laweczce i zaczal snuc swoja opowiesc o rzucaniu papierosow, ze codziennie zmniejszal dawke az w koncu cial jednego papierosa na kwalki i palil przez pare dni, a pozniej juz rzucil bez zadnych problemow. Ostatnio juz nawet nad tym sie zastanawiam, tylko systematycznosc nie jest moja mocna strona:D
!hystera    07.09.2011 @00:40:04
a dzieki za koment (tym razem na bierzaco odpisuje:D)
Niestety cmienie fajek i wjazdy pod gorke to zla kombinacja, ale niemozna sie rpzeciez poddawac hehe
ostatnio edytowane: 2011-09-07 00:40:20
_______
http://www.facebook.com/fleshonbones
!hystera    07.09.2011 @00:38:45
hehe sorry to ja z takim opoznieniem odpisuje ze ciezko zalapac do czego sie odnosze
Ale juz cytuje:
"~nowokwiat rewelacja 02.09.2011 @00:29:20
to chyba mnie kiedyś uwaliło w kostkę"

!hystera    07.09.2011 @00:34:41
hehe tej uwalonej no ale rozumiem jednym slowem ze jednak juz jej niema:D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 22 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt